top of page
  • Yazarın fotoğrafıAlin Çağlayan

DOĞAL TAŞLARIN GÜCÜ ADINA! GRANAT/LAL TAŞI

Güncelleme tarihi: 28 Kas 2018

Doğal taşlar evnin bize sunduğu, yüksek mineral ve manevi anlamda enerji barındıran birbirinden farklı karakter özellikleri gösteren saydam, yarı saydam ve opak maddelerdir. Fakat işe yarayıp yaramadığı konusunda pek çok farklı fikir konuşulurken tabii ki ben bu fikirler içinde "HADİ CANIM, TABİİ Kİ DOĞAL TAŞLAR İŞE YARIYOR" diyenlerdenim. Sizelere birkaç sevdiğim doğal taştan bahsetmek ve ne kadar özel olduklarını göstermek istiyorum. En azından benim için.


Bir dönem yaşadığım kabus sorunlarına çözüm yolu ararken bunu lal taşında bulmam farklı bir deneyimdi. Taşı aldım ve bir gün odamdaki saksının içerisinde beklettim. Ertesi gün taktığımda o günden itibaren kabus ve uyku sorunu yaşamadığı büyük bir açıklıkla söylemek istiyorum.

. Geçmişi kolayca hatırlamanızı sağlar ve hayal gücünüzü güçlendirir.

. Kristal Kuvars ile beraber kullanılması taşın etkisini artırır.

. Kendinizi tanıyıp kabul etmenizi kolaylaştırır, canlılık ve zindelik sağlar.

. Yattığımız yerde bulundurmanız hal,nde kabuslarınızı azaltmaktadır.



Eğer ki taşı temizlemek istersiniz güneşte gün boyu tutabilir, saksıda bir gün bekletebilir ya da akan suda bir süre bekletebilirsiniz.





5 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comentários


Blog: Blog2
bottom of page